Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Η Μαρία Σ.




H Μαρία Σ. υπήρξε μαθήτριά μου πριν καμιά δεκαριά χρόνια. Σήμερα ασχολείται με τον τομέα των Ανθρωπιστικών σπουδών. Κάποια στιγμή με βρήκε στο facebook.  Χθες μεταξύ άλλων μου έστειλε το παρακάτω. Πέρα από τη προσωπική συγκίνηση με έκανε να αισθανθώ όμορφα και υπερήφανη για εκείνους τους καλλιτέχνες που αν και για μια εποχή θεωρούνταν οι "Μπι" των εικαστικών σαλονιών, τελικά είναι εκείνοι που πραγματικά παράγουν πολιτισμό και βοηθάνε άλλους, να βρουν το που ανήκουν..

"...ήθελα να σου πω πως μέσα από τα μαθήματά μας, όσο αστείο ή περίεργο κι αν ακούγεται, ένιωθα ότι ανηκα σε διαφορετικο δρόμο,γιατί προσπαθούσες να μας δειξεις το κατι διαφορετικό κι ας μην το καταλάβαιναν όλοι.Ακόμη θυμάμαι το μάθημα για την Κραυγή.Και το ποσο καλο μου εκανε που μας εβαλες να αναλυουμε πανω σε αυτο. Δεν μπορω να στο εκφρασω με λογια σωστα. Αλλα για να στο πω απλα νομιζω ησουν ενα απο τα σημαδια που μου εδειχναν εναν δρομο επιθυμητο αλλα οχι προσβασιμο για τα 15 μου τοτε χρονια.
Αλλα σημερα ειναι ο δρομος μου ...
Παραμενεις σημαδι που διδασκει ρίχνοντας ερεθίσματα. Απο εκεινα που once there,always there.
Σε ευχαριστώ "


Εγώ σε ευχαριστώ Μαρία.

(photographer unknown)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου